loading...
اندروید کلش مرجع Clash of Clans
admin بازدید : 103 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

تاکتیک حمله (قسمت اول – سطح پایه)

این تاکتیک های پایه برای تازه کاران می باشد. در اینجا می بینیم که چگونه نیروهای خود را آماده سازی کرده و به دیگران حمله کنیم.

  ۱) صبر کنید تا اردوگاه ارتش (Army Camp) شما کاملا پُر شود :

        چرا به دیگران حمله کنید در حالی که هنوز ارتش شما ناقص است، کمی صبر کنید تا اردوگاه ارتش (Army Camp) شما پُر شود. به یاد داشته باشید که لازمه ی موفقیت در این بازی صبر و شکیبایی است.

  ۲) قبلا از حمله سربازان بیشتری را در پادگان (Barracks) در صف آموزش قرار دهید :

        وقتی شما یرای جستجوی روستای مناسب برای حمله می روید، پادگان (Barracks) تا زمانی که شما سربازانی را برای آموزش در صف قرار دهید، به ساخت سرباز ادامه میدهد. زمانی که از حمله برگردید با سربازان جدید روبرو خواهید شد.

  ۳)  برای داشتن ارتشی کارآمد، نیروهای مختلف بسازید :

       با توجه به توانایی های نیروهای مختلف، سعی کنید که ارتش شما تنها محدود به یک نوع سرباز نباشد. برای مثال ارتش متشکل از ۱۰۰ باربارین (Barbarian) و ۱۰۰ کماندار (Archers) خیلی خیلی موثر تر از یک ارتش با ۲۰۰ باربارین یا ۲۰۰ کماندار است.

        هر سرباز برای خود توانایی ها و هدف مشخصی دارد که با اطلاع از این توانایی ها شما حملات موفقیت آمیزی خواهید داشت. برای مثال از غول (Giant) می توان به عنوان طعمه برای گمراه کردن ساختمان های دفاعی دشمن استفاده کرد یا تعدادی دیوارشکن براحتی می توانند دیوارهای مستحکم دشمن را نابود کنند.

        به طور معمول یک ارتش مناسب ۲۰۰ تایی شامل این موارد است : ۱۰ غول ، ۱۰ دیوار شکن ، ۷۰ کماندار ، ۴۰ باربارین و ۲۰ دیو (Gonlin) .

  ۴)  به یاد داشته باشید که چه نیروهایی در قلعه قبیله (Clan Castle) دارید :

    سربازان داخل قلعه قبیله نیروهای اضافی هستند که فضای اردوگاه ارتش (Army Camp) را اشغال نمی کنند که این خیلی خوب است. اگر شما در حین حمله ندادید که چه نیروهایی داخل قلعه قبیله است، در استفاده از قلعه قبیله دچار مشکل خواهید شد زیرا نمی دانید که چه چیزی از آن بیرون خواهد آمد.

        گاهی در حملات، آخرین امید شما برای گرفتن ۵۰% از روستای دشمن یا غارت یک مخزن پر از طلا یا اکسیر، به سربازان داخل قلعه قبیله است. هنگامی که شما انتظار خروج ۲۰ کماندار را از داخل آن می کشید، ممکن است با بالون یا دیوار شکن مواجه شوید که برای این موارد اصلا مناسب نیست. در این صورت براحتی ناکام خواهید ماند.

  ۵)  قدرت ارتش خود را در مقایسه با روستای هدف بشناسید :

        هیچگاه با سربازان معمولی و با توانایی محدود، به روستایی حمله نکنید که مجهز به  زوبین (X-bow) است.

        فقط زمانی حمله کنید که مطمئن باشید پیروز می شوید. البته گفتن این حرف آسان است ولی به تجربه ی بالا نیاز دارد که از چه روستایی چشم پوشی کنیم و به چه روستایی حمله کنیم، این تجربه فقط با بازی کردن بدست می آید. شما ممکن است با روستای ضعیفی روبرو شوید که دارای ضد هوایی های (Air Defense) قوی است، در این صورت ارتش هوایی شما قادر به حمله ی موثر نخواهد بود.

  ۶)  قبل از حمله، در نظر داشته باشید که چه منابعی را می خواهید :

        در مواردی که هدفتان از حمله غارت است، قبل از حمله از خودتان سوال کنید که چه نوع و چه مقدار از منابع را می خواهید و برای خود اولویت بندی کنید که طلا می خواهید یا اکسیر یا حتی اکسیر سیاه. برای مثال حداقل ۷۵۰۰۰ طلا برای روستای ضعیف، ۱۰۰،۰۰۰ طلا برای روستا مناسب و ۱۵۰٫۰۰۰ طلا برای روستای قوی. این برنامه ریزی ها به شما کمک می کند تا نوع و تعداد سربازان را برای حمله مشخص کنید.

  ۷)  منابع را براحتی از دست ندهید :

        روستاهای رها شده یا غیر فعال بهترین هدف برای غارت منابع هستند.***

  بعد از خواندن این مطلب و رعایت نکات آن، شما قادر خواهید بود تا حملات معمولی را براحتی انجام دهید.

منتظر قسمت های بعدی باشید..

برچسب ها تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans آپدیت , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans دانلود , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans نرم افزار , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans نسخه جدید , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans بروزرسانی , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans اموزش , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans سریال نامبر , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans کد , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans دانلود رایگان , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans کتاب پی دی اف , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans دمو , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans پیش نمایش , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans نسخه رایگان , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans تصویر , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans درایور , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans اخرین نسخه , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans خواندن , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans کتاب الکترونیکی , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans ورژن جدید نرم افزار , تاکتیک حمله (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans اپدیت جدید نرم افزار ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک باکس
.

لینک باکس
درباره ما
Profile Pic
هدف ما ماهر شدن شما در بازی است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود نسخه 4.7.2 android

    دانلود نسخه 4.7.2 ios

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 1,270
  • بازدید سال : 10,631
  • بازدید کلی : 61,811